Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Mes's Burger Factory Breestraat. Meer weten? Ontdek meer
marion
5 jun 2026 om 20:42
burger was goed van smaak maar sorry hoe durven ze zoveel geld te vragen. Het was 1+1 gratis maar dat vond ik zelfs nog belachelijk duur.
Özkan
3 jun 2026 om 13:42
De Fat Mess burgers die je tegenwoordig krijgt lijken totaal niet wat er op de foto's wordt getoond en ze zijn zeker geen 17 euro waard. Prijs kwaliteit is niet meer in evenwicht.
Lukas
22 mei 2026 om 17:48
I got a regular burger instead of a Fat mess burger. Good job.
Natalja
3 mei 2026 om 19:51
Voor een burger van 16 euro was het echt een dikke tegenvaller.. er zat een krop sla op, 2 Hamburgers van 2mm dik, een half plakje kaas ipv de beloofde 2 plakken en de saus ben ik nog steeds aan het zoeken.. dikke tegenvaller.. ik bestel hier niet meer
Eros
17 apr 2026 om 19:52
Het was erg lekker en goed gevuld, we vonden het echt heel lekker.
tony
11 apr 2026 om 17:51
Super lekker
Brigitte
9 apr 2026 om 20:31
Chickenburger was heerlijk!
ferry
9 apr 2026 om 19:34
smaakt gewoon top niks te klagen
Dounia
5 apr 2026 om 22:16
Wij hebben nu een aantal keer besteld hier! Heerlijke burger & kapsalons. Goede porties en alles smaakte vers. en snelle bezorging. Zeker tevreden!
Rogier
5 apr 2026 om 20:06
Ik vind het een hele hoop geld voor een hamburger. En zo bijzonder is het niet helaas